UI Haq, Ijaz

Estudiant de doctorat al Departament de Psicologia de la Universitat de Lleida.

Llicenciat en Enginyeria del Software per la Ciutat Universitària de Ciències i Tecnologies de la Informació (Peshawar, Pakistan) i Màster en Enginyeria de Software per la Universitat de Bahria (Islamabad, Pakistan).

ijaz.ul-haq@udl.cat

Actualment té un contracte predoctoral a la Universitat de Lleida. Centra l’estudi de la seva tesi en el disseny, implementació i avaluació d’una tecnologia per donar suport a la creativitat col·laborativa. Investiga les implicacions de la pedagogia millorada per la tecnologia a través del projecte ICT4CoCreation, finançat pel Ministeri espanyol de Ciència, Innovació i Universitats. Abans de començar el doctorat, va ser professor d’informàtica i matemàtiques al prestigiós institut Brilliant Science College de Pakistan.

Ijaz Ul Haq té un gran compromís per continuar aprenent i desenvolupant les seves habilitats professionals i investigadores. Els seus interessos de recerca inclouen l’ús d’intel·ligència artificial en educació, el sistema de tutoria intel·ligent (ITS), l’aprenentatge millorat per tecnologia i l’aprenentatge col·laboratiu mediat per ordinador (CSCL).

"No hi ha res per a l'home, excepte allò pel que s'esforça".