Publicacions
Publicacions
2023
Relaciones entre el aprendizaje de la estadística y las actitudes del alumnado en el marco de un proyecto de análisis de datos con tecnología. Educación Matemática, 35(2), 196-225.
Cujba, A. & Pifarré, M. (2023).
2022
The role of digital technologies to promote social creativity in language Education. Frontiers in Psychology.
Selfa, M., Pifarré, M., Cujba, A., Cutillas, L. & Falguera, E.. (2022)
2019
Developing Data Analytics in K-12 education as a tool for promoting Equity and social justice worldwide. Congreso: Future of Democracy and Education: Realizing Equity and Social Justice Worldwide – WERA. Tokyo (Japón). 5-8 Agosto 2019. Organismo/Institución que la organiza: World Education Research Association – WERA.
Pifarré, M., Cujba, A., Kazak, S. & Fujita, T. (2019).
Enhancing students' attitude towards statistics as a tool for building an egalitarian society. Congreso: Future of Democracy and Education: Realizing Equity and Social Justice Worldwide – WERA. Tokyo (Japón). 5-8 Agosto 2019. Organismo/Institución que la organiza: World Education Research Association – WERA.
Pifarré, M. & Cujba, A. (2019).
2018
Desarrollar, orquestrar, y evaluar procesos de creatividad colaborativa con tecnología móvil en secundaria. Simposio en el IX Congreso Internacional de Psicología y Pedagogía CIPE18. Logroño.
Pifarré, M., Aguilar, D., Selfa, M., Martí, L., Cujba, A. & Cerrillo, A. (2018).
2016
Evaluación del desarrollo de la creatividad en secundaria con el Test PIC-J. VIII Congreso Internacional de Psicología y Educación (CIPE). Alicante (Spain).
Pifarré, M., Cujba, A., Sanuy, J. & Martí, L. (2016).
2015
Technology-enhanced pedagogical framework for collaborative creativity: Analyses of students’ perception. En: Demetrios G. Sampson, J. Michael Spector, Dirk Ifenthaler and Pedro Isaías (Eds). Cognition and Exploratory Learning in Digital Age (CELDA), IADIS Press (225-232). Maynooth, Greater Dublin; Ireland. ISBN: 978-989-8533-43-2.
Pifarré, M., Martí, L. & Cujba, A. (2015).