Andreea Cujba

Estudiant de doctorat al Departament de Psicologia de la Universitat de Lleida.

Graduada en Psicologia (2014) i Màster en Psicologia General Sanitària (2017) per la Universitat de Lleida.

andreea.cujba@udl.cat

Actualment és becària FPI del projecte Desenvolupar, orquestrar i avaluar processos de creativitat col·laborativa amb tecnologia mòbil a secundària (EDU2016-80258-R), finançat pel Ministeri d'Economia i Competitivitat. Està realitzant la tesi doctoral en el marc del programa de Doctorat en Educació, Societat i Qualitat de Vida a la Universitat de Lleida. Centra el seu estudi en com l'ús de la tecnologia millora les actituds cap a l'aprenentatge de l'estadística en educació secundària. També s'enfoca en el treball col·laboratiu i en l'aprenentatge basat en problemes, com a mesures per reduir l'ansietat estadística.

Té experiència com a investigadora en diferents projectes nacionals i internacionals. Els seus interessos de recerca estan relacionats amb el rol de tecnologies interactives en promocionar desenvolupament social i cognitiu. Actualment està investigant sobre disseny pedagògic i tecnològic per donar suport i promoure processos de creativitat col·laborativa amb tecnologia.

Adscrita al projecte "SPIDAS - Strategic Partnership for Innovation in Data Analytics in Schools", cofinançat pel Programa Erasmus+ de la UE.

"Digues-m'ho i ho oblido, ensenya-m'ho i ho recordo, involucra-m'hi i ho aprenc." Benjamin Franklin